Ono na tom niečo bude, AMD z každou novou generáciou prinieslo nejaký novátorský prístup...Zen/Zen+ (x86 8-jadro v mainstreame), Zen2 (čipletový dizajn), Zen3 (8jadrový CCX, TSV pre 3D V-cache)....takže je dosť veľký predpoklad, keďže dizajn AMD CPU (posledne aj GPU) je postavený na veľkých Cache pamätiach, že L3 Cache bude samostatne vyrábaná a bude dosahovať slušnú veľkosť...po 3D V-cache dostane zrejme vrstvenie čipov v Zen4 aj NAVI 3x novú úroveň.
Odpovědět0 0
Je to vtipný, nějaký rok zpět bylo z AMD zděleno že nepůjdou cestou malých/velkých jader, tedy že budou dělat jen velké jádra a teď toto.... míchanice výkonných a slabých jader.
To stejné grafiky, Raytraycing není potřeba, no a hele, už to cpou i do Radeonu aby nebyli pozadu
Tak mi připadá že AMD je jen příživník, nechá si vyšlapat cestu, a pak jen sklízí ovoce
Intel připravil hybridní architekturu, Microsoft na to udělal plánovač.....a AMD přijde k hotovému
To stejné Nvidia, ukáže vývojářům her kam bude směřovat grafika budoucích let ať už renderovana RT jádry nebo něčím jiným,
prostě přišla s Raytraicingem jako první a naučila vývojáře pracovat s RT.....a AMD opět přijde k hotovému základu
Odpovědět0 2
Ono je to vzájomné a mení sa to v čase....AMD nám prinieslo Mantle (z neho vzníkol Vulkan a DX12 nieje od toho myšlienkovo vzdialený), potom x86_64, čipletový dizajn, SAM (smart access memory), a možno ešte viac...ako hovorím, je to vzájomné...ostatný kým nemajú nič obdobné vždy hovoria, že to nebude treba a nakoniec to budú mať tiež...aj obdobu DLSS 2.2 bude mať AMD tiež časom.
Odpovědět0 0
Když už nic jiíného, tak by bez tlaku v podobě AMD Intel na vývoj kašlal. Jak ukázal, když na něj roky kašlal :)
Odpovědět0 0
Bude docela zajímavé sledovat reálný přínos V cache. Až se konečně dostane ven a na testy.
Odpovědět0 0